حفاظ ایران

تولید کننده مستقیم حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ ایران

تولید کننده مستقیم حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

داشتن امنيت حق شماست،با ما امنيت را تجربه كنيد. با مبلغي ناچيز خانه خود را ايمن و با خريد كالاي با كيفيت ايراني از توليد كننده ايراني حمايت كنيد

قیمت حفاظ دیوار حیاط 

 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ دیوار حیاط می باشد که یکی از بهترین انواع آن برای امنیت بیشتر منزل می باشد. قیمت حفاظ دیوار حیاط یکی از مهم ترین عواملی می باشد که در خرید حفاظ تاثیر گذار است.

 

افراد سود جو بسیار زیادی وجود دارند که با روش های مختلف سعی در عرضه ی انواع تقلبی و غیر ایمن حفاظ می باشند در نتیجه بهتر است برای جلوگیری از ضرر مالی و خرید مدل های غیر ایمن از قیمت دقیق و مولفه های تاثیر گذار روی آن آشنایی داشته باشید. 

 

حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای  ساخته شده اند که سارق های حرفه ای هم به هیچ عنوان نمی توانند از آن عبور کنند. این نوع حفاظ ها از فولاد های بسیار مقاوم ساخته می شوند حفاظ شاخ گوزنی توانایی نصب بر روی مصالح مختلفی اعم از سنگ بتن و فلز را دارد.

 

استعلام قیمت حفاظ دیوار حیاط 

 

حفاظ شاخ گوزنی یک نمونه از حفاظ های دیوار حیاط می باشد که مدل های مختلف دارند و بر حسب همین تفاوت قیمت حفاظ دیوار حیاط نیز متفاوت می باشد.

 

برای تعیین قیمت حفاظ دیوار حیاط باید مولفه های زیادی را مد نظر قرار داد این مولفه ها شامل موارد زیر می باشند که بهتر است قبل از انتخاب و خرید آن ها اطلاعات کافی و ضروری را از انواع آن به دست آورید.

 

تاثیر تعداد شاخه ها بر قیمت حفاظ دیوار حیاط

 

تراکم شاخه ها یا همان تعداد شاخه ها مولفه ای مهم برای تعیین قیمت حفاظ دیوار حیاط می باشد بهترین تراکم برای حفاظ دیوار مدل شاخ گوزنی حدود 12 ردیف می باشد باید در زمان خرید به تعداد و تراکم شاخه ها کاملا دقت کنید تا بتوانید حفاظی مناسب برای دیوار های منزل خود خریداری کنید.

 

تاثیر وزن بر قیمت حفاظ دیوار حیاط

 

وزن یکی از تاثیر گذارترین مولفه ها برای تعیین قیمت حفاظ دیوار حیاط می باشد حفاظ شاخ گوزنی و محافظ دیوار بر حسب متر محاسبه می شود علاوه بر متراژ باید وزن حفاظ های دیوار نیز مورد محاسبه قرار بگیرند.

 

ممکن است بعضی از افراد سود جو با استفاده از شاخه های نازک و یا کم کردن شاخه های حفاظ وزن حفاظ را کاهش می دهند و باعث کم شدن ایمنی آن می شوند درنتیجه حتما باید مولفه ی وزن را مورد نظر قرار بدهید.

 

تاثیر رنگ بر قیمت حفاظ دیوار حیاط

 

اگر حفاظ های دیوار به روش های قدیمی و با استفاده از رنگ مایع و شناور شدن در حوضچه رنگ شوند به مراتب قیمت پایین تری نسبت به دیگر روش های رنگ آمیزی دارد.

 

رنگ کاری و ضد زنگ بودن حفاظ شاخ گوزنی بسیار مهم می باشد زیرا رنگ کردن آن ها روی دیوار کار بسیار مشکلی می باشد.

 

تاثیر مدل جوشکاری بر قیمت حفاظ دیوار حیاط

 

نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ دیوار حیاط بسیار تاثیر گذار می باشد جوشکاری مدرن و جوشکاری قدیمی دو روش برای جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی می باشند.

 

در روش جوشکاری مدرن حفاظ های دیوار محکم تر و ایمن تر جوشکاری می شوند به همین سبب بهترین نوع جوشکاری می باشد.